Πώς ρίχνει τις γυναίκες ο chef Άκης; Χρησιμοποιεί το φαγητό για να τις σαγηνεύσει;

A55D2E3B705B45666AA0751F862D6B33

Για τη συμμετοχή του στo πρωινό του Mega, τους πρώτους μήνες της δημοσιότητας μετά τη νίκη του στο “Master Chef” αλλά και τις γυναίκες μίλησε ο Άκης Πετρετζίκης.


“Έχει τύχει πολλές φορές η Φαίη να μου ζητήσει οδηγίες για κάποιο φαγητό. Μιλάμε στο τηλέφωνο και με παίρνει για συνταγές που θέλει να μαγειρέψει για τον Γιώργο. Δεν μιλάμε για δύσκολες συνταγές”, είπε σε συνέντευξή του στο περιοδικό “Glam” αποκαλύπτοντας πως το κλίμα στην εκπομπή είναι πολύ ευχάριστο.
Τι λέει όμως ο Άκης για τις γυναίκες; Χρησιμοποιεί τη μαγειρική του για να τις κερδίσει; “Πιστεύω ότι το τελευταίο πράγμα από το οποίο θα γοητευτεί μια γυναίκα είναι το φαγητό που θα της κάνεις. Ο χαρακτήρας είναι το “κλειδί”. Το φαγητό είναι το κερασάκι στην τούρτα. Δεν το χρησιμοποιώ ποτέ για να σαγηνεύσω μια γυναίκα”.
Παράλληλα, ο ίδιος παραδέχτηκε πως έχει φάει πολλές χυλόπιτες από γυναίκες και ότι πριν το παιχνίδι δεν ερχόταν καμία να του μιλήσει. Βέβαια, το πιο σημαντικό για εκείνον είναι να κάνει ο ίδιος την πρώτη κίνηση. “Αν μου αρέσει κάποια κοπέλα προτιμώ να πάω εγώ και να την πλησιάσω. Αυτό ίσχυε από πριν. Αν ερχόταν και μου κολλούσε καμιά γυναίκα δεν υπήρχε περίπτωση... Δεν γίνεται, εσύ πρέπει να πας. Άμα μου αρέσει κάποια δεν υπάρχει περίπτωση να μην πλησιάσω, σφαίρα...”, δήλωσε χαρακτηριστικά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου