7 σημάδια για να καταλάβεις ότι είσαι ερωτευμένη μαζί του!

Γράφει η Ειρήνη Μ.    
afsΤο να ερωτευτείς είναι ένα υπέροχο συναίσθημα, το οποίο όμως μπορεί να προκαλέσει και σύγχιση, κυρίως τη πρώτη φορά. Δεν υπάρχει η σωστή φόρμουλα για να καταλάβεις εαν όντως είναι αγάπη αυτό που νιώθεις. Παρακάτω υπάρχουν όμως κάποια σημάδια που μπορούν να σε βοηθίσουν σε μεγάλο βαθμό.

    1. Δεν μπορείς να σταματήσεις να τον σκέφτεσαι.
   Αυτό είναι ίσως ένα από τα πιο προφανή σημάδια που σου δείχνει ότι είσαι ερωτευμένη. Αρχίζεις να ανακαλύπτεις ότι τον σκέφτεσαι συνέχεια. Είναι αυτός που σε κάνει να ονειρεύεσαι συνέχεια και δύσκολα μπορείς να τον βγάλεις από το μυαλό σου.
    2. Θέλεις να περνάς όσο περισσότερο χρόνο μπορείς μαζί του.
   Έχεις αρχίσει να νιώθεις την έντονη επιθυμία να περνάς όσο περισσότερη ώρα μπορείς μαζί του. Θέλεις να μοιραστείς διάφορα πράγματα από τη ζωή σου μαζί του και να πάρεις μία μικρή γεύση από το κόσμο του. Επιζητάς να κάνετε πράγματα μαζί και να έχετε ευχάριστες αναμνήσεις και στιγμές μαζί.
     3. Νιώθεις άνετα μαζί του.
   αυτό είναι επίσης ένα σημαντικό σημάδι που δείχνει ότι είσαι πραγματικά ερωτευμένη. Έχει πολύ μεγάλη σημασία να σε κάνει να νιώθεις άνετα και ασφαλής όταν είστε μαζί. Φυσικά με αυτό δεν εννοούμε μόνο σωματικά αλλά και συναισθηματικά και ψυχικά.
    4. Πώς επιλύεις τις διαφορές σας.
   Οι συγκρούσεις μεταξύ δύο ανθρώπων μπορούν να προκύψουν για τον οιοδήποτε λόγο, σημασία όμως έχει ο τρόπος που τις λύνεις. Εαν νιώθεις ότι η σχέση σας είναι πιο σημαντική και πολύτιμη από το λόγο για τον οποίο μαλώσατε τότε αυτό μάλλον συμβαίνει γιατί πολύ απλά είσαι ερωτευμένη και όλα τα άλλα τα θεωρείς πολύ μικρά και ασήμαντα μπροστά στην αγάπη σας.
    5. Μοιράζεσαι μαζί του βαθιά συναισθήματα.
   Όταν και οι δύο μοιράζεστε βαθιά συναισθήματα ο ένας με τον άλλον χωρίς να αφήνεται το συναίσθημα της φοβίας να μπει ανάμεσά σας, τότε αυτό είναι ένα από τα πιο δυνατά σημάδια. Αυτό βαβαια ισχύει όταν μοιράζεστε και οι δύο τα συναισθήματά σας και όχι μόνο ο ένας.
    6. Χάνεις το ενδιαφέρον σου για τους άλλους.
   Όταν ανακαλύπτεις ότι έχεις χάσει το ενδιαφέρον σου στο να προσεγγύσεις άλλους ανθρώπους για σχέση καταλαβαίνεις ότι είσαι ερωτευμένη. Όταν δεν σε ενδιαφέρει να τραβάς τα βλέμματα των άλλων αντρών αλλά μόνο του αγοριού σου αυτό μπορεί να δείχνει ότι κάπου εδώ υπάρχει έρωτας.
    7. Κάνεις σχέδια για το κοινό σας μέλλον.
   Εαν αρχίζεις να ανακαλύπτεις ότι δεν σε ενδιαφέρει να περάσεις απλά μερικές όμορφες στιγμές με αυτόν τον άνθρωπο αλλά κάνεις και όνειρα για το μέλλον τα οποία τον περιλαμβάνουν, μπορεί απλά να είναι αποτέλεσμα έρωτα. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι κάνεις αποκλειστικά όνειρα που να είναι μέρος τους. Δείχνει απλά ότι τον θέλεις δίπλα σου και για αυτό κάνεις σχέδια για το κοινό σας μέλλον.
   Η αγάπη είναι μία πολύ ιδιαίτερη αίσθηση αν και μπορεί να είναι λίγο δύσκολη και παραπλανητική. Αυτά τα σημάδια ή έστω μερικά από αυτά θα εμφανιστούν μόλις σκάσει μύτη στη ζωή σου ο έρωτας. Εγώ το μόνο που έχω ακόμα να πω είναι....Απόλαυσέ το και ζήσε το για όσο κρατήσει! Είτε πολύ, είτε λίγο!
Διαβάστε επίσης: Σχέσεις: Επικοινωνία & Αλληλεξάρτηση
                             7 χρόνια φαγούρα: πόσο διαρκεί μια σχέση σήμερα;

34 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

telika eimai erwteumenh mazi

Ανώνυμος είπε...

Den niwthw aneta mazi tou, alla megali amixania. Ti simainei auto?

Ανώνυμος είπε...

Eimai erwteumenh terma!!!!!
<3

Ανώνυμος είπε...

τελικά είμαι ερωτευμένη

Ανώνυμος είπε...

τον εχω ερωτευτει<3σαγαπωωωωωωωω

Ανώνυμος είπε...

εγω που τον ενιωθα κολλητο μου κ ξαφνικα αισθανθηκα διαφορετικα γι'αυτον τι μπορω να κανω????

Ανώνυμος είπε...

δεν νιωθω ανετα μαζι τουυ!!!!!αντιθετως τον ντρεπομαιι!!!τι σημαινει αυτο????τι να κανω???

Ανώνυμος είπε...

Eimai full erotevmeni mazi tou alla ekeinos demo me agapa giati omos ti na kano na ton kerdiso

Ανώνυμος είπε...

Εγώ τ ν πω που είμαι μάλλον ερωτευμένη μαζί ΤΗΣ;!;!;

Ανώνυμος είπε...

Τρελά ερωτευμένη μαζί σου <3 Μάνο μου Σ'ΑΓΑΠΑΩ βρε χαζό!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ειμαι τρελα ερωτευμενη και δεν με ξερει καν!!!

Ανώνυμος είπε...

Είμαι τρελά ερωτευμένη, τον λατρεύω και με λατρεύει!!!! <3

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορω να σταματησω να τον σκεφτομαι .... Αλλα μαζι του νιωθω καπως αβολα !! Αυτο ειναι ερωτας ?

Ανώνυμος είπε...

τον θελω ΤΕΛΟΣ!

Ανώνυμος είπε...

είμαι πολύ ερωτευμένη και δεν μπορώ χωρίς αυτόν.....!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ειμαι πολυυ ερωτευμενη και δεν μπορω χωρις αυτον...!!

Ανώνυμος είπε...

λιγες ωρες μονο ειμασταν μαζικαι τον ερωτευτικα.κεραυνοβολος

Ανώνυμος είπε...

Μην ανησυχείς. Κι εγώ έτσι ένοιωθα αλλά κατάλαβα ότι ήταν απλός το άγχος μην κάνω κάποια βλακια.μπορεί αυτό να είναι το πρόβλημα και στην δική σου περίπτωση

Ανώνυμος είπε...

Eimai eroteumenu me ton filo mou




Ανώνυμος είπε...

Ku ego to uduo

Ανώνυμος είπε...

telos eimai full erwteumenhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ανώνυμος είπε...

sto dekapentameles tou sxoliou mono mou eipe kai ton eroteftika (to kako einai oti me pairnaei peripou 2-3 xronia)

Ανώνυμος είπε...

basilh mou sa agapo

Ανώνυμος είπε...

ειμαι τρελα ερωτευμενη μαζι του αλλα τ φτιαξε μ τν κολητη μου

Ανώνυμος είπε...

Γνωριζόμαστε ελάχιστα ρε φίλε.... Και τον θέλω... Συν που δε συγκεντρώνομαι πουθενά.... Γμτ

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ.... (Ως το άπειρο κι ακόμη παραπέρα!!<3) _ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ_ μαζί του.... Ορέστη Σ' ΑΓΑΠΩ.. Από μωρά παιδιά ερωτευμένα _ΜΑΖΙ_ .... Αστεράκι ΜΟΥ....

Ανώνυμος είπε...

_ειμαι ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ_ ΤΕΛΟΣ..!!!!! Τα χουμε κιΟλας:)) _ Σαγαπαω..|Μ|ωρο |Μ|ου.. Μ+Ε=LΟVΕ <3 <3 :* Καντε μ αιτημα στο φβ;)Με λενε 'Ευα ΚαιΤελειωσε'

Ανώνυμος είπε...

ειμαι ερωτευμενη :(

Ανώνυμος είπε...

Love you<3

Ανώνυμος είπε...

Σ' αγαπάω βρε κουτό κ ας φύγεις από την πόλη κ ας σε χάσω για πάντα εγώ θα σ'αγαπώ ως ανάμνηση, ΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΎΤΕΡΗ ΑΝΆΜΝΗΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Μ. <3

Ανώνυμος είπε...

Μωρακι μ σ'αγαπω κ ας μη σε ξαναδώ ΠΌΤΕ. Θα αντέξω την απουσία σ, μέχρι να ξανασυναντηθούμε. Είμαι βέβαιη γι'αυτό ακόμα και αν ξέρω ότι είναι απίθανο. Έτσι είναι οι ερωτευμένοι ελπίζουν χωρίς σε θαύματα.

ΜΑΡΊΑ+ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ=<3<3<3<3<3

Ανώνυμος είπε...

Ime. Pollu. Erwteymenh. Ma. Para. Pollu. Keraynovolos. Erwtas

Ανώνυμος είπε...

την Παρασκευή, 8 Μαρτίου 2013 1:43 μμ έκανα για πρώτη φορά σχόλιο εδώ στην προσπάθεια μου να καταλάβω αν είμαι ερωτευμένη μαζί σου Μάνο. Τώρα 1 χρόνο και σχεδόν 2 μήνες μετά είμαι πάλι εδώ για να αφήσω άλλο ένα σχόλιο αφού από τότε έχουν αλλάξει πολλά μεταξύ μας και όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο πολύ αυτός ο έρωτας δυναμώνει καρδιά μου:')

σε λατρεύω:
γιατί καταφέρνεις να με κάνεις να γελάω ακόμα και όταν δεν είμαι καλά♥
γιατί μου κάνεις πάντα την ζωή μου πιο ωραία, πιο λαμπερή, πιο φωτεινή και της δίνεις νόημα♥
γιατί αισθάνομαι σαν να ''πετάω'' στα σύννεφα όταν είμαστε μαζί♥
γιατί νιώθω σαν να είμαι στον παράδεισο όταν σε βλέπω να χαμογελάς♥
γιατί μαζί σου δεν φοβάμαι τίποτα και κανέναν♥
γιατί σου υπόσχομαι πως θα ήμαστε μαζί μέχρι το τέλος, όσο καιρό και να μείνουμε μαζί♥
γιατί θα είμαι εδώ για εσένα όσο αντέξω, να σου κρατάω σφιχτά το χέρι♥
γιατί χωρίς εσένα είμαι ένα τίποτα♥
γιατί απλά σ'αγαπώ όσο τίποτα άλλο καρδιά μου♥
γιατί είσαι όλη μου η ζωή♥
γιατί εσύ και μόνο εσύ, είσαι τα ΠΆΝΤΑ για εμένα♥

~γιατί, γιατί, γιατί..._♥

ένα σ'αγαπώ μερικές φορές δεν φτάνει για να εκφράσεις όλα τα συναισθήματα που νιώθεις για κάποιον~♥

Μάνο σ'αγαπάω:")♥

θα είμαι εδώ για εσένα όποτε και σε οτιδήποτε με χρειαστείς στο υπόσχομαι ψυχή μου:*♥

#Μ~♥

Ανώνυμος είπε...

Εγω νιωθω πολυ αβολα οταν ειμαστε μαζι αλλα και πολυ ομορφα ταυτοχρονα! Επισης το εχω αυτο με την τεχνολογια(μ συμβαινει)!! Καμια απαντηση που να με βοηθειση????

Δημοσίευση σχολίου