Οι συντάκτριες μας και πως να γίνεις μία απο αυτές!

carrie_thumb

icon_butterfliesΒιβή Π .
Καλημέρα και καλησπέρα σε όλες τια αναγνώστριες του Woman 365. Είμαι η Βιβή , στη δεκαετία των 20 με 30 (!), και σπούδασα Αγγλική Φιλολογία και εξασκώ το επάγγελμα με μεγάλη χαρά. Σκοπός μου από το Woman 365 είναι να γράψω συμπεράσματα σε διάφορα θέματα από εμπειρίες ζωής, όχι μόνο της δικής μου αλλά και των φίλων και γνωστών μου. Ξεκίνησα να γράφω περισσότερο από την ανάγκη να καταλάβω αν είμαι η μόνη που τραβάω ζόρια με τους άντρες...αλλά δεν είμαι! Για τον λόγο αυτό, όλα τα σχόλια είναι δεκτά! Άλλωστε, στο Woman 365, λέμε την άποψη μας έτσι όπως την αισθανόμαστε!

icon_butterflies
Σοφία Μ. 
Είμαι η Σοφία, 19 χρονών, φοιτήτρια ψυχολογίας. Είμαι fashion addicted και λατρεύω τα γυναικεία περιοδικά! Γι'αυτό τον λόγο αποφάσισα να ασχοληθώ με το woman 365. Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα για μία γυναίκα να ενημερώνεται δωρεάν για όλα τα θέματα που την ενδιαφέρουν μέσω ενός μπλογκ, πόσο μάλλον να γράφει και σε αυτό! Αγαπώ την Θεσσαλονίκη, είμαι ερωτευμένη με την πόλη. Ενδιαφέρομαι επίσης για τη μουσική και ειδικά για τους νέους έλληνες καλλιτέχνες.. Πιστεύω στο πρότυπο της νέας σύγχρονης γυναίκας που προσέχει τον εαυτό της, είναι ενημερωμένη και έχει άποψη. Απεχθάνομαι το πρότυπο γυναίκας 90,60,90 και λυπάμαι τα ανορεξικά μοντέλα που κυκλοφορούν στις πασαρέλες! Είμαι της άποψης πως δεν έχει σημασία να έχεις το τέλειο σώμα και να φοράς μόνο ρούχα σχεδιαστών αλλά να έχεις προσωπικό στυλ και άποψη στο ντύσιμο άσχετα με το κόστος των ρούχων. Αυτά για εμένα, οι υπόλοιπες λεπτομέρειες με τον καιρό!
icon_butterfliesΜελίνα Στ.
Σπουδάζει διοίκηση επιχειρήσεων στην Αθήνα. Γράφει στίχους, ποίηση, διηγήματα, πεζογραφήματα… Συντάκτρια του περιοδικού "woman 365" έχει βραβευθεί σε σχολικό διαγωνισμό με πρώτο βραβείο ποίησης. Μότο ζωής ''χαλαρά η ζωή είναι ωραία'' ,  Στόχος ζωής μην τα παρατάς, μετά την κάθε κορυφή πρέπει να γυρεύεις την επόμενη … Ασχολίες διάβασμα βιβλίων, ταινίες, και μεταφυσική..
icon_butterfliesΚική Στ.
Γεια σας! Με λένε Κική Στεργίου είμαι 20 χρονών και κατάγομαι από την Εύβοια. Σπουδάζω στο τμήμα Μαθηματικών της Σάμου ενώ τον ελεύθερο μου χρόνο μου αρέσει να ασχολούμαι ή καλύτερα να… πειραματίζομαι με το make-up, τις μάσκες και γενικά με κάθε προϊόν ομορφιάς που υπάρχει αφού, θεωρώ πως είναι ο πιο διασκεδαστικός τρόπος για μια γυναίκα να γνωρίσει καλύτερα το σώμα της! Ένα από τα μεγαλύτερα μου όνειρα είναι να καταφέρω να ασχοληθώ με τον κόσμο της ομορφιάς και η πρώτη μου απόπειρα είναι εδώ, στο Woman365...

icon_butterfliesΕιρήνη Μ.

Γεια σας! Είμαι η Ειρήνη 19 ετών φοιτήτρια Κοινωνικής Εργασίας ( Κοινωνική Λειτουργός ) στο Ηράκλειο Κρήτης. Από μικρή μου άρεσε να γράφω διάφορα και είπα λοιπόν να το πάρω λίγο πιο σοβαρά. Έτσι αποφάσισα να γίνω συντάκτρια του Woman 365. Tο γράψιμο είναι ένα είδος έκφρασης και στο συγκεκριμένο blog μπορώ να γράφω για πράγματα που με ενδιαφέρουν και ίσως να είναι χρήσιμα και σε άλλες γυναίκες. Πράγματα για τη διευκόλυνση της ζωής, την ομορφιά, την αγάπη, τις σχέσεις ,τη μόδα κ.α. Μπες λοιπόν σε αυτό το μικρό γυναικείο " παράδεισο " που λέγεται Woman 365 και απόλαυσε το γεγονός ότι είσαι γυναίκα!!


icon_butterflies

 

Θεοδώρα Α.

Γεια σας φίλοι! Είμαι η Θεοδώρα, 23 χρονών. Αφότου πήρα το πτυχίο μου στην Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης(όπου πέρασα κάποια φανταστικά χρόνια), προσπαθώ να επιβιώσω βγάζοντας το ψωμί μου ως καθηγήτρια.Αν ζούσα σε κάποιο περασμένο αιώνα ίσως με απαγχόνιζαν ως μάγισσα καθώς έχω ένα γάτο τον Τάκη στον οποίο έχω ιδιαίτερη, δεν τρώω κρέας, έχω φιλοδοξίες και στον ύπνο μου μιλάω λατινικά(ψέματα). Θα σας μιλάω για πράγματα που ίσως δεν έχουν όλοι το χρόνο ή την όρεξη να σκεφτούν. Ελπίζω να πάρω κι εγώ ιδέες από σας πάνω σε προβληματισμούς και απορίες μου. Διαφωτίστε με!!!

icon_butterflies

 

Ελένη Β.

Γεια σας είμαι η Ελένη είμαι 18 χρονών, σπουδάζω δημοσιογραφία στην Αθήνα και είμαι καλά… Λατρεύω την μουσική και τις ελεύθερες μου ώρες διαβάζω ποίηση. Σκοπός μου είναι γράφοντας στο woman365 να ανταλλάξω μυστικά ομορφιάς με τις αναγνώστριες και να επικοινωνήσω μαζί τους για διάφορα θέματα όπως σχέσεις, καλή  ζωή, διατροφή… καθώς και οτιδήποτε θα θεωρούσαν ότι μπορούμε να συζητήσουμε σε επίπεδο μπλογκ. Αυτά για εμένα…

icon_butterflies

 

Κωνσταντίνα Π.

Γεια σας. Είμαι η Κωνσταντίνα,είμαι μεταξύ 20 και 30 ετών και εγώ,έχω σπουδάσει λογιστική στα Τ.Ε.Ι.  Χόμπυ μου είναι η υποκριτική, γιόγκα, ανάγνωση βιβλίων, ποίηση και κολύμβηση. Λατρεύω να γράφω, καθώς στο χαρτί μπορώ και εξωτερικεύω όλα μου τα συναισθήματα ! Σκοπός μου είναι σε αυτό το μπλογκ, να διευκολύνω τις σκέψεις σας. Ουσιαστικά, να αλλάξετε τρόπο σκέψης και να μπει περισσότερη ουσία στη ζωή σας…


butterflies
Θέλεις να επικοινωνήσεις με τα κορίτσια?
Στείλε στο
woman365@gmail.com  γράφοντας στο Θέμα π.χ. “για την Ειρήνη”


Γίνε και εσύ μία από εμάς!

To Woman365  ψάχνει για νέους συντάκτες, προκειμένου να εμπλουτίσει και να ανανεώσει την υπάρχουσα ομάδα του. Πιστεύεις ότι η θεματολογία μας σε εκφράζει; Έχεις όρεξη, μεράκι, νέες ιδέες και θεωρείς ότι μπορείς να συμβάλλεις κι εσύ στην προσπάθειά μας; Επιθυμείς να γράφεις ελεύθερα αυτό που σκέφτεσαι, χωρίς να παίρνεις «γραμμές» από πουθενά και χωρίς το άγχος της λογοκρισίας; Αν η απάντηση σε όλα αυτά είναι «ναι», τότε είσαι ευπρόσδεκτη να έρθεις στην παρέα μας και να δώσεις το δικό σου στίγμα.
Ευπρόσδεκτες όλες οι αιτήσεις, ανεξαρτήτως ηλικίας ή οτιδήποτε άλλο ...
Είναι πολύ καλό μια νέα κοπέλα να θέλει να βοηθήσει και να εκφραστεί. και αυτό ακριβώς είναι το Blog μας. Ένας χώρος ελεύθερης έκφρασης όπου μπορεί η κάθε κοπέλα να γράψει ότι θέλει χωρίς λογοκρισία, να συζητήσει  ή απλά να "αντιγράψει" ένα άρθρο που είδε και πιστεύει ότι είναι ωραίο.
Στείλε Ε-mail με τα στοιχεία σου στο 
woman365@gmail.com
carrie_bradshaw_typing_sex_city_2

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

θελω να κανω καποιες ερωτησεις σχετικα με το woman 365 αν θα μπορουσε καπιο μελος να επικοινωνισει μαζι μου θα το εκτιμουσα.

Woman365 είπε...

Για οποιαδηποτε απορια μπορεις να επικοινωνησεις μαζι μας στο woman365@gmail.com
ευχαριστω

Ανώνυμος είπε...

Κοριτσια καλησπερα.......Θελω να σας κανω μια ερωτηση...Πως μπορει καποιος να γινει συντακτης σε περιοδικο κ γενικα να κανει τη δουλεια που κανετε εσεις στο woman 365???Eυχαριστω πολυ!!!!!

Δημοσίευση σχολίου