Όλα γύρω σου γυρίζουν (ή αλλιώς ''το χρονικό ενός κολλήματος'').

Γράφει η Μαρία Θ.Γ
broken heartΚορίτσι γνωρίζει αγόρι σε κοινή παρέα. Φλερτάρουν. Βγαίνουν πρώτο ραντεβού. Βγαίνουν δεύτερο ραντεβού. Το αγόρι δηλώνει ερωτευμένος. Ξεκινάει η σχέση. Το κορίτσι ενθουσιασμένο θεωρεί ότι έχει βρει τον έρωτα της ζωής της. Το αγόρι όμως μέσα σε έξι μήνες το μετανιώνει και την κάνει. Και εδώ αρχίζουν τα βάσανά μας.
'' Μα σας λέω είναι ο άντρας της ζωής μου! Δε μπορεί, κάτι έχω κάνει λάθος. Γιατί να φύγει έτσι?''
Είμασταν ήδη στο δεύτερο μπουκάλι κρασί – για να πνίξουμε τον καημό της Έλενας- και πιθανώς θα ακολουθούσαν και άλλα. Εγώ είχα σταματήσει πλέον να επιχειρηματολογώ. Η Θάλεια κοιτούσε την Έλενα με το βλέμμα '' σε καταλαβαίνω τα έχω περάσει και εγώ'' και προσπαθούσε να την ηρεμήσει. '' Μικρή μη το παίρνεις κατάκαρδα. Έχουν περάσει ήδη τρεις μήνες. Ίσως δεν ήταν γραφτό.'' Χαρά στο κουράγιο της.
Στατιστικά στοιχεία:
Για μια σχέση έξι μηνών , οι τρείς μήνες που ακολουθούν είναι υπεραρκετοί για να περάσεις όλα τα στάδια της '' μετά τον χωρισμό'' περιόδου και να επανέλθεις. Έτσι, όταν η Έλενα με δάκρυα στα μάτια μας ανακοίνωνε το τέλος ,προετοιμαστήκαμε για τις αναμενόμενες αντιδράσεις:
Mήνας πρώτος, με άφθονο αλκόολ και σκουπιδοτροφή να συνοδεύει τα ξενύχτια μας στο σπίτι της χωρισμένης.
Μήνας δεύτερος ,με ατελείωτα beaute και γυμναστήρια αλλά και άφθονα '' στολίσματα'' του πρώην ο οποίος – για παρηγοριά της χωρισμένης -δεν άξιζε μία.
Μήνας τρίτος με επιστροφή στην πραγματική ζωή: Καιρός να βρούμε στην καλή μας φίλη το επόμενο ταίρι της.
Στην περίπτωση της Έλενας όμως τα πράγματα εξελίχθηκαν λίγο.... αντίστροφα!!
Μήνας πρώτος : Ξενύχτι non stop..... όχι όμως στο σπίτι της Έλενας. Η καλή μας φίλη -παρουσιάζοντας τα πρώτα σημάδια εθισμού στον πρώην της -μας έτρεχε σε όλα τα κοινά τους στέκια '' έτσι για να δεί ο άθλιος τι έχασε!''
'' Θάλεια να ανησυχήσω με την κατάστασή της?''
'' Όχι καλέ, απλά το αντιμετωπίζει με το δικό της τρόπο''.
'' Ναι , ναι σίγουρα '', μουρμούρισα αλλά κάτι μάλλον δε πήγαινε καλά.
Μήνας δεύτερος : Βραδειές ομορφιάς, yoga και .... επιπλέον ξενύχτι! Αυτή τη φορά στην πυλωτή του πρώην της όπου φύλαγε καρτέρι – ντυμένη στην τρίχα-μήπως τον πετύχει. Πάντα με τη δικαιολογία '' για να δει τί έχασε ο αχρείος''.
Μέχρι που ένα βράδυ ο ''αχρείος'' εμφανίστηκε αγκαζέ με το νέο του αμόρε. Και έτσι περάσαμε στον τρίτο μήνα....
.... όπου πλέον τα μάτια μου είχαν κάνει τεράστιους κύκλους από την αυπνία, το συκώτι κόντευε να γίνει κιρρωτικό και τα νεύρα μου διαλυμένα!!! Back to phase No 1, η Έλενα είχε διαλέξει το καλύτερο βασανιστήριο (καλύτερο και από αυτό το κινέζικο με τη σταγόνα) για να νιώσουμε τον πόνο της. Πόνο είπα? Κόλλημα ήθελα να πω! Γιατί πλέον οι ατελείωτες συζητήσεις μεταμεσονύχτια στο διαμέρισμά της δεν είχαν σκοπό να την παρηγορήσουν, αλλά να πείσουν εμένα και την Θάλεια ότι ο πρώην ήταν το φώς της ζωής της , το άλλο της μισό και λοιπές μπαρουφιές που μου ανέβαζαν την πίεση στα ύψη.
Μέχρι που δεν άντεξα- μάλλον τα αγγεία μου είχαν υπερσυμφορηθεί από το συνδυασμό ξενύχτι, αλκοόλ και εκνευρισμού – και ξέσπασα : '' Μα επιτέλους (!) Έλενα , αν είσαι τόσο σίγουρη πάρε τον τώρα τηλέφωνο και πες του όλα αυτά.''
Θα μου πείς τώρα ότι δεν προστάτεψα τη φίλη μου. Μπορεί. Το γεγονός πάντως είναι ότι μέσα στην απελπισία της πήρε τηλέφωνο. Και φυσικά ο πρώην καλός της , με ήρεμο τρόπο , της εξήγησε ότι '' καλά περάσαμε αλλά δεν μου έκανες για σχέση''. Έλενα- Πρώην σημειώσατε 2.
Έτσι πέρασε και το τελευταίο βράδυ συμπαράστασης στη χωρισμένη φίλη. Γιατί μετά το σοκ του τηλεφωνήματος – και αφού κατανάλωσε άλλα δυο πακέτα χαρτομάντηλα-κατάλαβε ότι δεν ήταν ερωτευμένη. Ήταν απλά κολλημένη. Και welcome back!!!
Πρίν μια βδομάδα στην καθιερωμένη μας ladies' night στο σπίτι μου ήρθε η Θάλεια αναψοκοκκινισμένη. '' Νομίζω ότι μόλις γνώρισα τον άντρα της ζωής μου''.
Όχι πάλιιιιιιι!!!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου