ΚΑΘΕ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ.Ή ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ??


Αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω θα ήθελα να μην έχω δεθεί μαζί του και να μην
τον έβαζα πάνω απ τον εαυτό μου.Θα είχα προλάβει την στεναχώρια,τα κλάματα και   τις ψεύτικες υποσχέσεις. Όχι "σ αγαπάω για πάντα" , όχι "τίποτα στον κόσμο δε θα μας χωρίσει" ,όχι " ποτέ δε θα σε χωρίσω,ποτέ θα κοιτάξω άλλη,μόνο εσένα θέλω"...
Σιχάθηκα πλέον αυτές τις λέξεις.Μόνο ψεύτικες μπορεί να είναι... ψεύτικες υποσχέσεις! Και Σήμερα εκεί που νόμιζα ότι τα πάντα γύρο μου χάλασαν,κάτι έγινε και με έκανε να ελπίζω σε εμένα...όχι σε εμάς!!Χθες βράδυ έκλαιγα και δε μπορούσα να συγκρατήσω ούτε τα δάκρυα μου,ούτε τις σκέψεις μου,ούτε τις κινήσεις μου.Σε σκεφτόμουν και έκλαιγα.Έριξα τον εγωισμό μου,σε παρακάλεσα,έγινα ένα με το πάτωμα και σου είπα ότι θα έδινα τα πάντα για να είμαστε πάλι μαζί....δίχως ανταπόκριση!!
 
Όμως από εδώ και πέρα θα μπει ένα μέτρο.Ναι,στεναχωριέμαι πολύ όμως αυτό δε θα με
πάει πίσω σαν άνθρωπο.Τα βράδια θα σε σκέφτομαι αλλά δε θα κλαίω.Θα σκέφτομαι ότι
αυτά που έλεγες σε μένα τώρα θα τς λες σε άλλη,μα πάλι δε θα κλαίω. Θα στεναχωριέμαι, μα δε θα κλαίω!Όχι αλλά κλάματα!Μετά την εξεταστική θα είσαι με την Άννα,εγώ θα είμαι εδώ και θα σε σκέφτομαι.Τις διακοπές που σχεδιάζαμε να κάνουμε μαζί θα τις κάνεις με την άλλη. 
 
Ήθελα όμως να ήξερα,αυτή θα σε φιλάει στο αυτί που σου αρέσει;Θα χτυπάει η 
καρδιά της τόσο γρήγορα όσο η δική μου κάθε φορά που την αγγίζεις;Θα σε 
"γαργαλαει" με τα νύχια της που σου άρεσε τόσο πολύ;Θα ξενυχτά τα βράδια 
για να μιλήσει μαζί σου;Θα κάνετε τις συζητήσεις που κάναμε μαζί;
Και όταν,τέλος πάντων,πας να την ρίξεις στο κρεβάτι,τι θα νιώθεις;
 
Αχ Νίκο μου,κάναμε τόσα όνειρα μαζί που τελικά ποτέ δε θα πραγματοποιηθούν.Κρίμα 
δεν είναι;!Μη φοβάσαι,δε θυμώνω με σένα που τα ξέχασες τόσο εύκολα.Με μένα τα βάζω! Τέρμα όμως αυτά,εσύ είσαι μαζί της,με την κοπέλα που μπήκε ανάμεσα μας κι εγώ μόνη μου.
 
Δεν είμαι κακιά,απλά σου εύχομαι κάθε φορά που την φιλάς,την ακουμπάς,την 
αγκαλιάζεις,την κοιτάς να θυμάσαι εμένα.Μέσα στα μάτια της να αντικρίζεις τα δικά 
μου.Να της κάνεις έρωτα και να νομίζεις πως είμαι εγώ στη θέση της.Εφιάλτες να 
βλέπεις στον ύπνο σου πως σου λείπω και όταν προσπαθείς να συγκεντρωθείς τις 
στιγμές μας να θυμάσαι....
 
Ηρώ Τ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου