Άλεξ Κάβδας «Η συνεργασία μου με τη Μενεγάκη»

icemax_620_1ccb6f833356ebe236c167c9cd31fb1e

Ο 27χρονος που κατάφερε να μάθει στην Ελένη Μενεγάκη τα μυστικά της νέας τεχνολογίας και δημιούργησε αίσθηση από την αρχή συστήνεται για πρώτη φορά στο People.

Πώς αποκτήσατε τόσο γρήγορα με την Ελένη τη χημεία που φαίνεται ότι έχετε στον αέρα της εκπομπής;
Η Ελένη περιγράφει τους δυο μας ως «εξωγήινους»! Ότι είμαστε από διαφορετικούς πλανήτες. (γελάει) Δεν πίστευε ότι έχουμε κοινά, όμως εγώ πίστεψα το αντίθετο.

Δηλαδή, λατρεύουμε και οι δύο τα παπούτσια, γελάμε με τα ίδια πράγματα, μας αρέσει η δουλειά μας και είμαστε πολύ χαρούμενοι άνθρωποι. Η μόνη δυσκολία με την Ελένη ήταν στο ότι έπρεπε να την πείσω να κάνει λογαριασμό στο twitter.

Με ποιον τρόπο την έπεισες;

Της είπα: «Ελένη, πρέπει να το κάνεις! Δεν γίνεται αλλιώς». Μου απαντούσε «Μα, όχι, εγώ δεν τα μπορώ αυτά», επέμενα εγώ και τελικά φτιάξαμε ένα λογαριασμό. Η πλάκα είναι πως την πρώτη και τη δεύτερη μέρα έλεγε πως το twitter είναι της εκπομπής και όχι δικό της, ενώ τώρα έφτασε στο σημείο να το χρησιμοποιεί μόνο εκείνη! Έπειτα από μερικά «ιδιαίτερα» που κάναμε στο καμαρίνι της –και κρατούσε λεπτομερείς σημειώσεις–, σήμερα τα καταφέρνει άψογα. Η Ελένη είναι άριστη μαθήτρια στο twitter! Μπορεί να μην τα ξέρει όλα τέλεια ακόμη, όμως τη βλέπω ότι το διασκεδάζει. Περνάει πολύ καλά μ’ αυτή την καινούργια της συνήθεια.


Κυριακάτικες εφημερίδες σε χαρακτήρισαν «το πουλέν της Ελένης» και «ο ευνοούμενος». Πώς τα σχολιάζεις;

Εμένα μου αρέσει να κάνω σωστά τη δουλειά μου και να διασκεδάζω στην εκπομπή. Με ευχαριστούν, βέβαια, όλα αυτά τα σχόλια, αλλά εγώ δεν πιστεύω ότι είμαι «ο ευνοούμενος». Είμαι ένας συνεργάτης και θέλω να κάνω όσο καλύτερα γίνεται τη δουλειά μου

Είσαι ερωτευμένος αυτή την εποχή;
Όχι, είμαι single πάνω από ένα χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου