Οι 10 χειρότερες ατάκες χωρισμού!

Γράφει η Κική Στ.

lets-break-up
Άντρες
! Ισχυρό φύλο και πράσινα άλογα! Μόνο σε κάποιον αγώνα, παθιάζονται, βρίζουν και τα λένε έξω από τα δόντια! Όταν όμως έρχεται η ώρα να χωρίσουν, εκεί το ισχυρό φύλο πάει… περίπατο! Έχουν γίνει πια τόσο προβλέψιμοι που το μόνο που αξίζει να κάνεις όταν ακούσεις μια από τις παρακάτω ατάκες είναι να.. γελάσεις!

"Δεν σου αξίζω, είσαι πολύ καλή για εμένα":

Το αγόρι αυτό θες κουράστηκε θες βαρέθηκε στο πλευρό σου; θες έκανε την κουτσουκέλα του; Το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλει να σε παρατήσει αναίμακτα!

"Θέλω χρόνο για να σκεφτώ, δώσε μου λίγες ημέρες":

Ημέρες, χρόνια, αιώνες; Ένας θεός ξέρει! Αν περάσουν οι… αντικειμενικά λίγες μέρες τότε καλό θα ήταν να τον ξεγράψεις! Μην τηλεφωνήσεις, μην ασχοληθείς..μάζεψε τα κομμάτια σου και προχώρα! Και στην τελική ποια γυναίκα θέλει δίπλα της έναν άντρα που μπορεί και χωρίς αυτή;

"Νομίζω ότι δεν με θέλεις πια":

Εδώ ο καλός σου κατά πάσα πιθανότητα δε σε θέλει πλέον και τόσο πολύ και προσπαθεί να ρίξει το χωρισμό σας επάνω σου! Μη τσιμπάς λοιπόν! Απάντησε του κατάλληλα!

"Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω":

Εμ ποιός φταίει καλέ μου; Εγώ; Εσύ δεν είσαι ευχαριστημένος με τίποτα! Και όλα αυτά θα συνοδεύονται από ένα αθώο και καταστεναχωρημένο βλέμμα κάνοντας σε να νομίζεις πως πραγματικά υποφέρει. Αν υπέφερε όμως θα σε χώριζε; Δε νομίζω! Ο τύπος κατά πάσα πιθανότητα όταν θα φύγεις θα βγει με τους φίλους του να γιορτάσει την ελευθερία του.

"Με πιέζεις και δεν είμαι ο εαυτός μου πια"!

Μάλλον τώρα σου βγήκε ο εαυτός σου και τόσο καιρό απλά δε τον έδειχνες! Εδώ απλά ανοίγεις την πόρτα και του κάνεις νόημα να βγει.. δεν αξίζει!

"Είσαι τέλεια! αλλά εγώ δεν είμαι έτοιμος για σχέση":

Μην απορήσεις αν τον δεις σε ένα μήνα αλά μπρατσέτα με άλλη! Μάλλον δεν του άρεσες και δεν ήθελε να στο πει για να μη σε πληγώσει.. Το μόνο του λάθος ήταν που δε σου το είπε από την αρχή… δε σκέφτηκε πως εσύ μπορεί να είχες ακόμα ελπίδες! Μη στεναχωριέσαι όμως! Δε μπορεί να αρέσουμε σε όλους!

"Δεν βλέπω να υπάρχει μέλλον μεταξύ μας"

Εδώ μάλλον το παλικάρι βλέπει το μέλλον στα μάτια κάποιας άλλης ή απλά δε σε θεωρεί κατάλληλη γι’ αυτόν.. καλή, αλλά για λίγο!

"Καλύτερα να χωρίσουμε τώρα που είναι νωρίς και δεν έχω δεθεί μαζί σου":

Για να δεθείς πρέπει να έχεις αισθήματα και να μην είσαι χοντρόπετσος! Και ο καλός σου λυπάμαι που το λέω είναι! Μα πως λες στη γυναίκα που είστε μαζί, δεν έχω δεθεί μαζί σου; Φύγε από αυτόν τον άνθρωπο γιατί θα σε πληγώσει πολύ περισσότερο!

" Σαγαπάω αλλά χρειάζομαι και άλλες εμπειρίες!"

Μα πως μπορεί κάποιος να σ’αγαπάει αλλά να μην μπορεί να είναι μαζί σου; η απάντηση; Δεν μπορεί! Όταν αγαπάς κάποιον πραγματικά, θες να είσαι μόνο μ΄αυτόν και με κανέναν άλλο! Όλα τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες!

"Όσο έλλειπες γνώρισα κάποια άλλη αλλά δε σήμαινε κάτι για μένα"

Αν δεν σήμαινε τίποτα, μάλλον δεν χρειαζόταν να μας ενημερώσει! Αλλά για να αραδιάζει τα… μαντάτα, μάλλον σήμαινε πολλά! Έτσι δεν είναι;

1 σχόλια:

teatro είπε...

{Με πιέζεις και δεν είμαι ο εαυτός μου πια} πολύ δικαιολογία αυτή και τι να κάνω εγώ φταίω

Δημοσίευση σχολίου