Συνεντευξη: Ειρήνη Παπαδοπούλου. Τραγουδίστρια

2

Όνομα :     Ειρήνη                           Επίθετο: Παπαδοπούλου


Ζώδιο : Λέων

Πρώτη εμφάνιση : Στο Άνοδος με τον Πάνο Κιάμο

Σπουδές : εκπαιδευτικός πολιτικών δομικών έργων, Αγγλικά & υπολογιστές

Ενδιαφέροντα : Μουσική, χορός, σινεμά η DVD

Στόχος – Φιλοδοξίες : Να ενταχθώ στην μουσική βιομηχανία και να παραμείνω

Και τώρα : Είμαι στο Διογένης με Α. Ρέμο και Ελ. Παπαρίζου, ενώ τρέχω από στούντιο σε στούντιο να ακούω τραγούδια. 

Στιγμή αδυναμίας : όταν με κάνουν να ξεπερνάω τα όρια της υπομονής …τότε θολώνω

Το ιδανικό αρσενικό :εκτός από το να μου αρέσει, αυτός που θα με κάνει να γελώ, και θα με κάνει να τον θαυμάζω.

Υπάρχει σήμερα φλερτ : Η δουλειά μου είναι ένα φλερτ.

Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Στα χαρτιά ελεύθερη στο μυαλό είναι το θέμα…..

Αγαπημένη ταινία : πάρα πολλές συνήθως αυτές που σε βάζουν σε σκέψη και σου αφήνουν κάποιο μήνυμα

Στέκι : Δεν έχω κάποιο στάνταρ μια Βόρεια μια Νότια ……

Αξεσουάρ : Μια αλυσίδα με τρείς σταυρούς.

Ταξίδι : Θα σου πω όταν γυρίσω από Ντουμπαΐ και Αφρική που θα πάω τον Μάιο

Καλή συνήθεια : Καθαριότητα

Κακή συνήθεια : Δεν είμαι και πάντα τόσο συνεπής στα ραντεβού μου με τους φίλους μου.

Facebook name : Eirini Papadopoulou A K B δείτε και τις υπόλοιπες φωτογραφίες παρακάτω......

103456789

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου