Μικρά tips για να τα προλαβαίνεις όλα!

Η διαχείρηση του χρόνου είναι μια ικανότητα που βελτιώνεται με την εξάσκηση. Μάθε πώς θα βελτιωθείς, μένοντας πιστή στις προθεσμίες και κάνοντας τη ζωή σου λιγότερο αγχωτική.


Διαχείριση χρόνου: Απλά βήματα για να τα καταφέρεις
1. Οργανώσου από την προηγούμενη ημέρα
Κάνε λίστα όλων των εργασιών που πρέπει να εκπληρώσεις για να μην πελαγώσεις. Είτε πρόκειται για τις δουλειές του σπιτιού ή επαγγελματικά καθήκοντα, το παν είναι η οργάνωση.
2. Θέσε ρεαλιστικούς στόχους
Δες τι πρέπει να ολοκληρωθεί και μέχρι πότε, αλλά να θυμάσαι πως δεν γίνεται να τα κάνεις όλα μαζί. Βάλε σειρά λοιπόν, ιεράρχησε και ξεκίνα...
3. Επικεντρώσου σε μια δουλειά κάθε φορά
Στη συνέχεια κι ενώ έχει ήδη κάνει πρόοδο ή έχεις ολοκληρώσει την προηγούμενη εργασία, προχώρα στην επόμενη. To multitasking μερικές φορέ φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα.
4. Ξέρεις από διαχείρηση κρίσεων;
Μάθε να προσαρμόζεσαι ανάλογα με τις περιστάσεις και να αλλάζεις το πρόγραμμα ανάλογα με το τι προκύπτει. Να θυμάσαι πως ακόμη κι αν μείνεις πιστή στη λίστα σου, αναποδιές προκύπτουν συχνά. Όταν κάτι πάει στραβά, μην αγχωθείς αλλά αναπροσάρμοσε το πρόγραμμά σου.
5. Μη φοβάσαι την ανάθεση
Αν ο χρόνος πιέζει υπερβολικά κι έχεις τη δυνατότητα να αναθέσεις κάποιο κομμάτι της εργασίας σε κάποιο συνάδελφο ή μέλος της οικογένειας που προσφέρθηκε (σε περίπτωση που μιλάμε για το νοικοκυριό), μη φοβηθείς να το κάνεις. Δεν μπορείς να τα κάνεις όλα μόνη σου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου