Σταματίνα Τσιμτσιλή: Τι σχέσεις έχει με την Φαίη Σκορδά σήμερα;

H Σταματίνα Τσιμτσιλή ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «Joy» και μίλησε για τον ερχομό του δεύτερου παιδιού της, για τις αποβολές που είχε πριν μείνει έγκυος στην κόρη της, αλλά και για τις σχέσεις που έχει σήμερα με την Φαίη Σκορδά.






«Στην πρώτη αποβολή, πριν γεννήσω τη Νάγια, είπα "εντάξει, είμαι μία στις δυο γυναίκες -σύμφωνα με τα στατιστικά- που το βιώνουν αυτό". Στη δεύτερη, ήταν πολύ σκληρό, γιατί είχα κάνει εξετάσεις και δεν είχα κάποιο θέμα υγείας, δεν υπήρχε εξήγηση γι’ αυτή. Τη δεύτερη φορά, η άγνοια του τι συμβαίνει, το γιατί, το "γιατί σε μένα", το περιβάλλον να σε ρωτάει "πότε θα κάνετε ένα παιδάκι;", δεν μου το έκαναν καθόλου εύκολο... Φοβήθηκα και απογοητεύτηκα αρκετά. Είχα νεύρα, κατηγορούσα τον εαυτό μου, μου έφταιγαν όλα, ήμουν στενοχωρημένη. Αν ο Θέμης δεν είχε την υπομονή και την ικανότητα να με διαχειριστεί, θα είχαμε πρόβλημα, αλλά αντιλαμβανόταν κάθε φορά αυτό που είχα ανάγκη και με βοήθησε να ανταπεξέλθω», εξομολογήθηκε η Σταματίνα Τσιμτσιλή. 

Η παρουσιάστρια ακόμα αποκάλυψε: «Όταν έμεινα έγκυος στη Νάγια, ήμουν πάλι φοβισμένη, δεν ήθελα να το συζητάω. Είχα απαγορεύσει στην οικογένεια μου να με ρωτάει “πως είσαι, πως νιώθεις”. Όταν μου είπε ο γιατρός μου ότι είναι όλα καλά, απελευθερώθηκα, δούλευα μέχρι την τελευταία μέρα, μου έσπασαν τα νερά στο στούντιο».

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή αναφέρθηκε ακόμα και στην διακοπή της πρωινής εκπομπής που παρουσίαζε στον ΑΝΤ1 αλλά και στις σχέσεις που διατηρεί σήμερα με την Φαίη Σκορδά: «Για το μόνο που στεναχωρήθηκα ήταν ότι είχα μια εικόνα από τις συζητήσεις ότι θα συνεχίσω την εκπομπή και επειδή ήμουν και στη φάση που είχα ένα μωρό, ήμουν λεχώνα με ορμόνες που λειτουργούσαν σε υπέρμετρο βαθμό. Με πείραξε στο συναίσθημά μου όλο αυτό. [...] Με τη Φαίη δεν θα την χάλαγα τη σχέση μου ούτως ή άλλως,γιατί η Φαίη είναι επαγγελματίας. Της έκαναν μια πρόταση και την αποδέχτηκε, το ίδιο θα έκανα και εγώ στη θέση της. Έχουμε υπάρξει πολύ καλές φίλες και εξακολουθούμε να έχουμε αμοιβαία συμπάθεια και αγάπη», ξεκαθάρισε η γνωστή παρουσιάστρια.

Η ίδια γυρίζει πίσω τον χρόνο και θυμάται την γνωριμία της με τον σύζυγό της Θέμη Σοφό και λέει: «Η Φαίη (Σκορδά) ήταν η πρώτη που μίλησε σε μένα για τον Θέμη και ο Γιώργος (Λιάγκας) στο Θέμη για μένα. Με τον Θέμη γνωριστήκαμε πολύ αργότερα, μια μέρα στο Κολωνάκι τυχαία. Δεν ήταν βεβαίως ακριβώς σύμπτωση γιατί είχα στο μυαλό μου ότι αυτός είναι ένας ιδανικός σύντροφος απ’ ό,τι μου είχε πει η Φαίη και εκείνοι του είχαν πει για μένα κάτι αντίστοιχο και έτυχε γνωριστήκαμε. Ήμασταν με διαφορετική παρέα στο ίδιο μέρος, κοιταχτήκαμε και μιλήσαμε» και συμπλήρωσε: «Με την πρώτη ματιά δεν είπα ότι αυτός είναι ο άνθρωπος που θα παντρευτώ, αλλά μετά το πρώτο ραντεβού πήγα σπίτι και είπα “αυτός ο άντρας μ’ αρέσει πάρα πολύ”, στους έξι μήνες που μου έκανε πρόταση, ήμουν σίγουρη πια ότι ήταν αυτός».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου