Ο Αμερικανός λοχίας Λόγκαν Τάιμπολτ (Έφρον) επιστρέφει από την τρίτη θητεία του στο Ιράκ, έχοντας στα χέρια του το αντικείμενο στο οποίο χρωστά τη ζωή του - τη φωτογραφία μιας γυναίκας που βρήκε και που δεν γνωρίζει ποια είναι. Ανακαλύπτει το όνομά της (Μπεθ), βρίσκει το μέρος όπου ζει, εμφανίζεται στην πόρτα της και καταλήγει να δουλεύει στην οικογενειακή της επιχείρηση...
Παρά την αρχική δυσπιστία της και τις επιπλοκές στη ζωή της, ένα ειδύλλιο αναπτύσσεται μεταξύ τους, δίνοντας ελπίδα στον Λόγκαν ότι η Μπεθ θα μπορούσε ν’ αποτελέσει στη ζωή του κάτι πολύ περισσότερο από το γούρι του.
Ο Σκοτ Χικς του Shine έχει εξελιχθεί σ’ έναν πιο εικαστικό Λάσε Χάλστρομ, διασκευάζοντας ιστορίες δραματικές με υγρά βλέμματα, απωθημένους έρωτες και έγκυες σιωπές, διανθίζοντάς τες με το ταλέντο του στην έγχρωμη αποτύπωση του περιβάλλοντος χώρου - το φινάλε αγγίζει τα όρια της σπαρταριστής κωμωδίας, με την αισιοδοξία να διαδέχεται τη ρομαντική τραγικότητα, σε μια αέναη, αργή κίνηση. Πρόκειται για μια ακόμη μεταφορά του εξαιρετικά ευυπόληπτου κομψού «αρλεκινίστα» Νίκολας Σπαρκς.
Αν συγκρίνουμε το Δικός σου για πάντα με το Ημερολόγιο, τότε το δεύτερο θα έπρεπε να πάρει το Νόμπελ (τόσο ανούσια και αδικαιολόγητα μακρόσυρτη και ξεχαρβαλωμένη είναι η συνεύρεση του πανέξυπνου, πανέμορφου, υπερευαίσθητου, παντοδύναμου και σοφού αλλά... πεζοναύτη Έφρον με την αγέρωχη, συμπλεγματική και «σβησμένη» μάνα ενός ιδιοφυούς και πολύ ταλαντούχου μικρού αγοριού, που της λείπουν τόσο πολύ η αγάπη και το φωτογενές σεξ). Το κλαμπ των μοναχικών καρδιών λαμβάνει χώρα σε μια υπέροχη φάρμα με σκύλους, δίπλα σε ανθισμένα λουλούδια και γραφικές λίμνες, με απειλή την επικίνδυνη γέφυρα (που τρίζει από την αρχή) και τον τσαντισμένο σερίφη του χωριού.
Υποψιάζομαι πως τα αξεπέραστα κενά της ιστορίας οφείλονται στην ακλόνητη πίστη του φανατικού χριστιανού Σπαρκς, γεγονός που τροφοδοτεί τη πεποίθησή του πως η ζωή και ο θάνατος, με τον έρωτα στο ενδιάμεσο, επιβεβαιώνονται από την ουράνια δύναμη και απλώς διαταράσσονται απο ενοχλητικούς εξωγενείς παράγοντες για χάρη του δράματος.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου