Η εξομολόγηση της Ν. Θεοδωρίδου: “Είμαι μόνη σχεδόν τα δυο τελευταία χρόνια!”

natasah_633_451

Τον προσωπικό της απολογισμό έκανε η Νατάσα Θεοδωρίδου και μίλησε για τον έρωτα, τις κόρες της, τους άντρες της ζωής της και το ενδεχόμενο να κάνει ένα ακόμη γάμο και ένα τρίτο παιδί.

“Είμαι μόνη σχεδόν τα τελευταία δύο χρόνια. Ούτε έχω αλλάξει, ούτε έχω δυσκολέψει. Στον έρωτα εξάλλου δε βάζεις κανόνες. Τον έρωτα και τον πόνο τραγουδάω, επομένως δεν γίνεται να έχω μια απόλυτα φυσιολογική ζωή, όπου όλα πηγαίνουν ρολόι”, δήλωσε σε συνέντευξή της στο περιοδικό “HELLO!”

natasa

Μιλώντας για τις κόρες της, τους άντρες και τα λάθη του παρελθόντος, αποκάλυψε ότι ποτέ δεν έχει κάνει κάτι απερίσκεπτο που να θέσει σε κίνδυνο τα παιδιά της. “Οι επιλογές μου αφορούν πρωτίστως εμένα και κατ’ επέκταση τα παιδιά μου, αλλά δε θα τα έθετα ποτέ σε κίνδυνο με κάτι απερίσκεπτο. Είμαι τόσο συνεπής που δεν μπερδεύονται αυτά τα δύο.Άλλο μητέρα, άλλο γυναίκα. Δεν έχουν επηρεαστεί τα παιδιά από μια δική μου συμπεριφορά. Όσο για τα λάθη στα οποία έχω μια επιρρέπεια, το θέμα είναι να τα συνειδητοποιείς και να τα κατανοείς”, σημείωσε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, η ίδια δήλωσε: “Παντρεύτηκα, έκανα παιδιά γιατί αυτό όριζε η ψυχή μου και πίστευα ότι έτσι θα είναι για πάντα, ασχέτως αν στην πορεία διαψεύστηκα. Έχω δυο κόρες και θα ήθελα να είμαι καθαρή απέναντί τους. Να υπάρχει αρμονία στη ζωή μας. Τις σέβομαι πολύ και θα ήθελα κι εκείνες να νιώθουν περήφανες για 'μένα σε ό,τι κάνω στη ζωή μου”.

natasa1

Τι θα ένιωθε, όμως, αν η κόρη της της έλεγε πώς θέλει να γίνει τραγουδίστρια; “Σαν εφιάλτης (σ.σ. θα ήταν). Θα ήταν ένα παιδί καταδικασμένο να ακολουθεί πάντα εμένα, να μπαίνει σε μια άδικη και άνιση σύγκριση και να είναι μονίμως υποχρεωμένη να αποδείξει τα αυτονόητα. Θα ήταν υπόλογη για καθετί που κάνει”, ανέφερε.

Για το πως είναι στις σχέσεις της, αποκάλυψε: “Δεν αλλάζει ο χαρακτήρας μου ανάλογα με το πώς είναι ο άλλος. Πάντα θα συμπεριφέρομαι με τον τρόπο που ορίζει το “μέσα” μου”, είπε και ξεκαθάρισε ότι για εκείνη γάμος και παιδιά πάνε μαζί, αποκλείοντας έτσι το ενδεχόμενο ενός τρίτου παιδιού χωρίς να παντρευτεί.

natasa2

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου