Video: Έλενα Παπαβασιλείου: «Με πείραξε που η Ναταλία είπε ότι θέλω χιλιόμετρα για να γίνω παρουσιάστρια»

Stigmiotupo_plerous_othones_7112011_85622_pm

Η Έλενα Παπαβασιλείου, μιλώντας με τη σειρά της στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» -λίγο πριν είχε μιλήσει για τη σχέση τους η Ναταλία Γερμανού- αποκάλυψε τη δική της αλήθεια για τη σχέση που διατηρεί με την παρουσιάστρια του «Μες στην καλή χαρά». Σε ότι αφορά τη φετινή τηλεοπτική σεζόν, η Έλενα σχολίασε: «Είμαι πολύ χαρούμενη. Περνάμε πολύ περίεργες εποχές στην Ελλάδα αλλά θέλουμε και στιγμές για να μπορούμε να χαμογελάμε». Όταν ρωτήθηκε πώς νιώθει που τώρα δεν είναι στην παρουσίαση δικής της εκπομπής, η ίδια δήλωσε σχεδόν αφοπλιστικά:

«Στην παρουσίαση είμαι. Δεν είμαι εξωγήινη. Στενοχωρήθηκα που κόπηκε η εκπομπή μου αλλά είμαι πολύ χαρούμενη που μπορώ να περνάω σαββατοκύριακα με τον κόσμο». Στην επίμαχη ερώτηση για το ποιες είναι οι σχέσεις της με τη Ναταλία Γερμανού και για το αν την πείραξε που παλιότερα εκείνη είχε σχολιάσει πως η Έλενα χρειαζόταν αρκετά χιλιόμετρα για να γίνει παρουσιάστρια, είπε: «Με πείραξε που η Ναταλία είπε ότι θέλω χιλιόμετρα για να γίνω παρουσιάστρια. Δεν έτυχε να το συζητήσουμε. Λες να της το πω τώρα; Θα της το πω» αφήνοντας βέβαια να εννοηθεί ότι πλέον τα λένε όλα μεταξύ τους. Όσο για το πώς είναι στην προσωπική της ζωή, η Έλενα Παπαβασιλείου δεν έκρυψε την ευτυχία της όμως θέλησε να μην αποκαλύψει τίποτα άλλο, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Καλά είμαι. Ας το αφήσουμε εκεί. Φτου φτου φτου. Είμαι χαρούμενη, δεν θέλω να κρύβω κάτι αλλά δεν θέλω να πω και κάτι».

Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις της...      

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου