Παπαρίζου για Τόνι: η καψούρα, ο χωρισμός & ο πάτος!

newego_o_1401_105582573_type11596

Μια εξομολόγηση ποταμό έκανε η Έλενα Παπαρίζου στο περιοδικό NITRO που κυκλοφορεί. Η Έλενα μίλησε ανοιχτά για ότι έχει να κάνει σχετικά με το Τόνυ Μαυρίδη, τη σχέση τους, το χωρισμό και τη νέα της ζωή.

Όπως αποκαλύπτει η λαμπερή κριτής του "Dancing on Ice" υπήρχαν φορές που μετά το χωρισμό ξυπνούσε και ένιωθε πως δεν υπάρχει λόγος να ζήσει. Στην προσπάθεια της να ξεπεράσει το τέλος της δωδεκαετούς σχέσης της, η Παπαρίζου ένιωσε πως έπιασε πάτο αλλά γρήγορα εμπιστεύθηκε έναν ψυχολόγο και πλέον όπως τονίζει είναι πολύ καλά.

"Πετάω τα παπλώματα, μπαίνω στο μπάνιο, πλένω τα μούτρα μου, βλέπω τον εαυτό μου στο καθρέφτη και σκάω ένα τεράστιο χαμόγελο. Δεν το σκάω, απλώς το νιώθω. Και μετά βάζω τη μουσική στη διαπασών, μία κούπα καφέ και κοιτάζω το mail μου. Αισθάνομαι ότι ζω τη δεύτερη εφηβεία μου"!

newego_LARGE_t_1401_105582637_type11759Το μαύρο αυτό διάστημα στη ζωή της, η Έλενα εξομολογείται πως το εκτίμησε ιδιαίτερα κι ας την πίκρανε:

"Πιστεύω ότι μερικές φορές πρέπει να ακουμπάμε πάτο για να ξανανεβαίνουμε πάνω. Και ότι είμαστε πιο δυνατοί από ό,τι πιστεύουμε. Στην τελική ποιος είπε ότι η ζωή είναι εύκολη;"

Όσο για το ποιός αποφάσισε να φύγει πρώτος από τη σχέση; Εδώ η Έλενα ήταν φειδωλή αλλά το μόνο που ξέρουμε με σιγουριά είναι πως το άλλοτε αγαπημένο ζευγάρι, πλέον μιλά αραιά μόνο για τα τυπικά:

"Φτάσαμε στο σημείο που έπρεπε να τελειώσει, at the end of the road. Ούτε πρόκειται να σου απαντήσω στο ποιος τράβηξε τη σκανδάλη. Τι διαφορά έχει αν το έληξα εγώ ή ο Τόνι ; Στην τελική, οι μόνοι που ξέρουν τι συνέβη είναι εγώ κι εκείνος. Κανένας άλλος. Και δε με ενδιαφέρει τι γράφεται και τι ακούγεται. Εγώ για τον Τόνι δεν πρόκειται ποτέ να πω κακό λόγο. Κανείς δε θα ακούσει κακή κουβέντα για εκείνον από εμένα. Ήταν ο άνθρωπός μου και θα τον στηρίξω. Είχαμε δώδεκα χρόνια δικά μας, τον αγαπούσα πάρα πολύ όλο αυτό το διάστημα και θα τον αγαπάω για όλα όσα ήταν όσο ήμασταν μαζί".

Κι αν μέχρι εδώ δεν σου έχει κυλήσει ένα δάκρυ από τον τρόπο που η Έλενα μιλά για τον πρώην, δες και την απάντηση της τραγουδίστριας σχετικά με το να θα ήθελε να έχει κάνει ένα παιδί με το Μαυρίδη:

"Αν είχε συμβεί, θα ήταν παιδί μου. Και ήθελα να κάνω παιδιά με τον Τόνι . Ήμασταν σε μια φάση 'αν μας κάτσει, μας έκατσε'. Τώρα δε θέλω"!

Και αυτό που μας συγκλονίζει ακόμα περισσότερο, είναι η μεγαλοψυχία της Έλενας για τα ειδύλλια του Τόνι και τη συνήθειά του να φωτογραφίζεται δημόσια με νέες υποψήφιες αγαπημένες:


"Είτε τώρα είτε λίγο αργότερα, κάποια στιγμή αυτό θα συνέβαινε. Και αν κάτι με είχε ενοχλήσει, θα του το είχα πει προσωπικά. Αλλά, να σου πω κάτι, και τι έγινε; Έκαναν κάτι κακό; Και να βγήκαν και να χαμουρεύτηκαν και να έκαναν σεξ, ποιον πείραξαν; Υπάρχει πιο ανθρώπινο πράγμα από το να θέλει να κάνει σεξ ο άνθρωπος"!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου