Άννα Βίσση: πόσα χρόνια έχει να κάνει σεξ;

anna_vissi_petros_kostopoulos

«Είναι τρία χρόνια που κάνω... την ασκητική μου! Είναι και η ηλικία που περνάει και η γυναίκα τα ζόρια της, αλλά κι εγώ δεν θέλω, δεν έχω καμία όρεξη», αποκάλυψε η Άννα Βίσση και μίλησε για τον χωρισμό με τον Νίκο Καρβέλα, αλλά και για τον άνδρα που απέρριψε λόγω των Beatles!

Καλεσμένη του Πέτρου Κωστόπουλου, ο οποίος το έριξε στις μπύρες και την υποδέχθηκε φιλώντας την στο στόμα (!), η τραγουδίστρια αποκάλυψε κρυφές πτυχές της.


«Περνάω την εμμηνόπαυση. Αυτά τα τρία χρόνια μου έπεσε το κέφι, ένιωθα down, νεύρα... Όταν τα αντιμετώπισα, νιώθω ότι τα έλυσα κιόλας», είπε η Άννα και συμφώνησε με τον παρουσιαστή ότι έχει έρθει η ώρα του γκόμενου!


Ποιός είναι ο ιδανικός για την τραγουδίστρια; Αυτός που θα τις καταρρίψει όλους τους μύθους, όπως χαρακτηριστικά είπε!
«Μια φορά τσακώθηκα με κάποιον γιατί δεν του άρεσαν οι Beatles. Τόλμησε να μου πει ότι οι Beatles δεν του αρέσουν και οι Gun’s and Roses είναι καλύτεροι!», αποκάλυψε σε άλλο σημείο της συνέντευξης η Άννα, ενώ αναφέρθηκε και στον γάμο της με τον Νίκο Καρβέλα λέγοντας: «ο Καρβέλας ντύθηκε καραγκιόζης για να με ρίξει»! Τι εννοούσε; Ότι ο γαμπρός φόρεσε λευκό κουστούμι, πράσινη ριγέ γραβάτα καιαθλητικά!


Λέγοντας χαριτολογώντας πως ήταν καλή σύζυγος γιατί ο Καρβέλας πήρε 7 κιλά όταν παντρεύτηκαν, η Άννα μίλησε και για το διαζύγιό τους: «ήταν τόσο δύσκολο να χωρίσουμε με τον Νίκο. Ήταν αγάπη τεράστια αυτή η σχέση και ήταν και τα τραγούδια στη μέση... Πήγαινα πίσω δήθεν για να φτιάξω το φουστάνι μου και έκλαιγα. Έκλαιγα και γύρναγα στην πίστα», εξομολογήθηκε, προσθέτοντας πως προσπάθησαν να μείνουν φίλοι μετά τον χωρισμό αλλά δεν τα κατάφεραν απόλυτα.


«Πρακτικά δεν ήμουν καλή μάνα γιατί δούλευα. Αλλά αυτό δεν μου αφαιρεί το δικαίωμα να της το συμπληρώσω με κάποια άλλα πράγματα, που πιστεύω ότι το έκανα», είπε, τέλος, για την κόρη της, Σοφία και παραδέχθηκε ότι πέρασαν κάποια ζόρια αλλά τα ξεπέρασαν.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου