«Τρεις φορές "έπιασα πάτο"»

icemax_620_f068e89ebc15d8020061c7a556415fcd

Μία συνέντευξη εφ' όλης της ύλης παραχώρησε η Ναταλία Γερμανού στην εκπομπή «Ελένη». Η παρουσιάστρια του «Μες στην καλή χαρά» άνοιξε την καρδιά της στην Ελένη Μενεγάκη και μίλησε, χωρίς ενδοιασμούς, για την προσωπική της ζωή, αλλά και για τις δύσκολες οικογενειακές της στιγμές.

Η Ναταλία Γερμανού μίλησε ανοιχτά για τις προσωπικές της σχέσεις και τόνισε πως κανέναν άνθρωπο πια δε θεωρεί δεδομένο: «Τα τελευταία δέκα χρόνια έχασα ανθρώπους από τη ζωή  μου, έχασα γονιό, έχασα συντρόφους, φίλους (...) Έτσι, είμαι πάντα προετοιμασμένη. Κάθε πρωί που ξυπνάω λέω ότι κανένας άνθρωπος από αυτούς που έχω γύρω μου, δεν είναι δεδομένος»

Η παρουσιάστρια του Alpha παραδέχτηκε ότι έχει ζήσει πολύ έντονα τον έρωτα, παίρνοντας μεγάλα ρίσκα στις σχέσεις της, αλλά και στη ζωή της: «Έκανα πράγματα για τα οποία δε μετανιώνω» σχολίασε. «Οι περισσότερες σχέσεις μου κατέληξαν σε παταγώδη αποτυχία, τελείωσαν από δικό μου λάθος.  Με ένα μαγικό τρόπο τις οδήγησα εγώ στο τέλος» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Με απόλυτη ειλικρίνεια, ομολόγησε ότι έχει πονέσει πολύ στη ζωή της από προσωπικές σχέσεις: «Τρεις φορές “έπιασα πάτο”. Με γονάτισε ο πόνος. Υπήρχαν φορές που ήθελα μία αγκαλιά να κλάψω, αλλά και φορές που έκλεισα τα τηλέφωνά μου και είπα “αφήστε με να το περάσω μόνη μου, δεν θέλω να ακούω τη φωνή κανενός”»

Η Ναταλία Γερμανού, η οποία υπενθύμισε στην Ελένη Μενεγάκη ότι εξαιτίας της κάνει πλέον πρωινό (σ.σ. η ιδέα για να παρουσιάσει η Ναταλία Γερμανού το «Μες στην καλή χαρά» δημιουργήθηκε όταν αντικατέστησε την Ελένη Μενεγάκη την περίοδο που γέννησε το δεύτερο παιδί της, τη Βαλέρια) δεν θα μπορούσε να μη σχολιάσει και τον ρόλο της ως παρουσιάστρια, σε μία τέτοια εποχή: «Αισθάνομαι ότι πατάω σε ένα βράχο, που δεν ξέρω τι έχει από κάτω. Δεν ξέρω αν έχει σκαλοπατάκι να πατήσω» δήλωσε σχολιάζοντας την τηλεοπτική πραγματικότητα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου