25 Σέξι Γυναίκες μιλάνε για Σεξ

25-diafores-andron-gynaikon
1. «Ο όφις ηπάτησέν με και έφαγον». Εύα, Γένεσις 3:13

2. «Το μόνο μέρος που μπορείς πραγματικά να ελέγξεις έναν άντρα είναι το κρεβάτι. Αν παίρναμε αέναα πίπες, θα κυβερνούσαμε τον κόσμο». Samantha, Sex & the City

3. «Φυσικά και το μέγεθος μετράει. Όποιος λέει το αντίθετο είναι ψεύτης και την έχει μικρή. Εγώ ευτυχώς είμαι τυχερή. Δεν γνώρισα ποτέ κανέναν απ’ αυτούς». Πάμελα Άντερσον

4. «Μ’ αρέσουν οι μικρότεροι άντρες, γιατί δεν βρίσκω μεγάλους που να έχουν ενέργεια». Άννα Βίσση

5. «Ο απόλυτος άντρας για μένα είναι αυτός που θα με φροντίζει σαν πατέρας και θα με κάνει να γελάω σαν παιδί». Πάρις Χίλτον

6. «Μου αρέσουν οι άντρες που αρπάζουν τη ζωή. Να θέλει να σε βάλει κάτω και να σε κάνει δική του». Βάνα Μπάρμπα

7. «Εχω ένα πέος μέσα στο μυαλό μου». Μαντόνα

8. «Τα ζώα τα λατρεύω. Και οι άντρες είναι ζώα». Αντζελίνα Τζολί

9. «Ακόμα και στον αυνανισμό θέλω παρέα. Και δεν θεωρώ παρέα ένα δονητή, αλλά το φίλο μου». Μαριάντα Πιερίδη

10. «Αν ήμουν άντρας για μία μέρα, το πρώτο πράγμα που θα έκανα θα ήταν να ερωτευτώ μία γυναίκα». Ινα Γιόμποβα

11. «Είμαι πολύ παραδοσιακή. Πού και πού φοράω εσώρουχα». Σάρον Στόουν

12. «Αν θέλεις να ερεθίσεις το αγόρι σου, γδύσου και κράτα ένα ακορντεόν». Σέριλ Κρόου

13. «Αν είναι διεστραμμένη σαν εμένα; Θα σου έπαιρνε πίπα στον κινηματογράφο;». Αλάνις Μόρισετ

14. «Στο κρεβάτι λύνονται οι περισσότερες διαφορές». Αλεξάνδρα Παλαιολόγου

15. «Ο άντρας μου είναι Γερμανός. Κάθε βράδυ μεταμφιέζομαι σε Πολωνία κι αυτός εισβάλλει μέσα μου». Μπέτι Μίντλερ

16. «Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως αν δείξουν τον κώλο μου σε ταινία, καλύτερα να είναι σινεμασκόπ». Τζένιφερ Λοπέζ

17. «Θέλω ένα κακό αγόρι για τις εξόδους μου και μία γατούλα για το σπίτι». Κριστίνα Αγκιλέρα

18. «Από μικρή μαθήτρια σχολείου μεταλλάχτηκα σε αισθησιακή πλανεύτρα. Και μου αρέσει. Μου αρέσει πολύ. Είμαι περισσότερο ο εαυτός μου τώρα». Μπρίτνεϊ Σπίαρς

19. «Έχω κάνει τρεις σχέσεις κι ένα one-night stand. Δεν μπορώ τα αρπακολλατζίδικα. Ψοφάω, πάντως, για φλερτ». Μαρία Σολωμού

20. «Θέλεις να μάθεις πώς είναι η γλώσσα μου;». Τζάνετ Τζάκσον

21. «Δεν έκανα σεξ για οκτώ μήνες. Για να είμαι ειλικρινής, τώρα προτιμώ να παίζω μπόουλινγκ». Λιλ Κιμ

22. «Έχω αλλάξει τόσο πολύ, που πλέον χρειάζομαι δύο αγόρια κι ένα κορίτσι». Πινκ

23. «Δεν προσπαθώ να είμαι σεξοβόμβα. Απλά είμαι». Κάιλι Μινόγκ

24. «Eίμαι παρθένα εγώ. Δηλαδή, έχω κάνει τόσο λίγες σχέσεις στη ζωή μου, έχω πάει με λίγους άντρες, δεν τους κεράτωσα ποτέ και τους είχα σαν μωρά». Νένα Χρονοπούλου

25. «Ψήφισα ρεπουμπλικάνους φέτος. Οι δημοκρατικοί μού άφησαν πικρή γεύση στο στόμα». Μόνικα Λουίνσκι

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου