Αντώνης Ρέμος: Δεν είμαι gay

1
“Με το ζόρι γκέι δεν γίνεται κανένας, όσο κι αν το θέλουν κάποιοι που γράφουν ανώνυμα πίσω από ένα κομπιούτερ” δήλωσε ο γνωστός τραγουδιστής, Αντώνης Ρέμος.

Σε συνέντευξή του στο περιοδικό “Elle”, ο Ρέμος τόνισε ακόμα ότι “τη σεξουαλικότητά μου δεν τη διαφήμισα ποτέ.. Μαζεύω μέσα μου τόσα πολλά, ελπίζω να μην εκραγεί η βόμβα κάποια στιγμή.”
Ανέφερε ακόμα ότι... “έχω δεχτεί χιλιάδες απειλές για τη ζωή μου. Δεν έχω απαντήσει. Κάποιοι το έχουν εκλάβει ως αδυναμία. Είναι δύναμη να σε χτυπάνε και να μην απαντάς. Οτιδήποτε έκανα εκτός τραγουδιού με έκανε να πονέσω. Το μόνο που κάνω καλά είναι να τραγουδάω και αυτό που θα κάνω από εδώ και πέρα είναι το τραγούδι. Το τραγούδι είναι το μόνο που δεν με έχει πληγώσει στη ζωή μου. Εγώ το έχω προδώσει, αυτό ποτέ.”
Αναφέρθηκε ακόμα και στην πρώην αγαπημένη του, Ζέτα Μακρυπούλια, λέγοντας πως “πάντα θα υπάρχει ένας άνδρας να μιλάει για εκείνη, γιατί η Ζέτα είναι ένας άνθρωπος με μεγάλη προσωπικότητα. Τώρα που έχει κλείσει τελείως ο κύκλος με τη Ζέτα, αφού και οι δύο έχουμε άλλους ανθρώπους στη ζωή μας, κάθομαι και σκέφτομαι όλες τις ευτυχισμένες και δύσκολες στιγμές που ζήσαμε μαζί.”

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου