Αποκαλύφθηκε επιτέλους το Gossip Girl! Τι είδαμε στο τελευταίο επεισόδιο;

acd0e6a7fc16888e930e94bc3f01f527_M

Το σοκ πέρα από το αναμενόμενο κατά τα άλλα φινάλε

Ο Chuck Bass φοράει δαχτυλίδι, γεγονός που σημαίνει ότι παντρεύτηκε! Ποια παντρεύτηκε; Δε χωρά αμφιβολία πως η τυχερή ήταν η αιώνια αγαπημένη του Blair Waldorf. Ιδού και ο καρπός του μεγάλου έρωτα.


Είδαμε δύο γάμους, Chuck-Blair και Dan-Serena και με τη φράση του Dan «Gossip Girl is dead» Παιδάκια  ξεπετάγονται, ενώ αποκαλύφθηκε η ταυτότητα του πραγματικού blogger-Gossip Girl.c

Το περιβόητο Gossip Girl ήταν τελικά Gossip Boy. O κουτσομπόλης που τους αναστάτωνε όλους, ακόμη και το ίδιο του τον εαυτό προκειμένου να θολώνει τα νερά, ήταν ο Dan! απολογούμενος, είπε: «Εγώ δεν γεννήθηκα σε αυτόν τον κόσμο, ίσως θα μπορούσα να γράψω για τον εαυτό μου σε αυτό ... Και όταν η Serena επέστρεψε από το οικοτροφείο, έγραψα το πρώτο μου post για μένα. Μοναχικό αγόρι, το αουτσάιντερ.... Μπορεί να ήμουν ένα αστείο, αλλά τουλάχιστον οι άνθρωποι μιλούσαν για μένα».

GOSSIP GIRL
Το τελευταίο επεισόδιο διαρκεί δυο ολόκληρες ώρες, αρκετό για να το ευχαριστηθείτε στο έπακρο με αναδρομές στο παρελθόν αλλά και στο μέλλον ενώ θα ξαναδείτε τους θρυλικούς χαρακτήρες της Jenny Humphrey, του  Erik van der Woodsen και της Juliet Sharp.


H Blake Lively με τη σειρά της είπε σχετικά πως «το Gossip Girl είναι καταπληκτικό, αλλά είμαι περίεργη να δω τι μου επιφυλάσσει ο χώρος της υποκριτικής για το μέλλον... Γιατί όπως ξέρετε διήρκεσε έξι χρόνια... Δεν θεωρώ πως αυτό είναι η καλύτερη δουλειά που μπορώ να δείξω στον κόσμο. Αλλά είμαι τυχερή που είχα αυτή την εμπειρία και την τύχη»...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου